Залучення міжнародної спільноти до підтримки України під час війни є вкрай важливим для перемоги.
На четвертий день війни, у бомбосховищах, співробітники агенцій створили сайт — агрегатор, який акумулює та публікує лише інформацію та рахунки, що підтверджені офіційними джерелами, і дозволяє здійснити фінансову та гуманітарну допомогу, а також допомогти у якості волонтера. Всі дані є підтвердженими та регулярно перевіряються і оновлюються. Щодня команда з 17 чоловік працює над розвитком сайту, створенням відео для YouTube каналу, креативами, запускають рекламу, ведуть роботу у соціальних мережах. Сайт перекладено на 9 мов.
Завдяки фінансовій участі забудовників ПрАТ «ХК «Київміськбуд», BudCapital, Perfect Group, ЖК Great, ЖК Creator City, NOVBUD, ЖК Chalet та Котеджне містечко «Нова Березівка» проект таргетує рекламу та збирає трафік з 20 різних країн. Наразі на ці цілі витрачено вже понад 700 тисяч гривень.
Через три тижні роботи команда вирішила проаналізувати: як громадяни тієї чи іншої держави реагують на заклики фінансово приєднуватися до допомоги Україні?
Дані засновані на 4,531,327 респондентах
100% — це кількість людей у кожній країні, які побачили оголошення із закликом до здійснення донату, та зробили свій внесок.
- CANADA 23,9%
- GERMANY 23,03%
- LATVIA 12.4%
- POLAND 11,07%
- SWITZERLAND 10,9%
- GREAT BRITAIN 10,87%
- FRANCE 10,1%
- TURKEY 6,4%
- AUSTRIA 5,6%
- LITHUANIA 3,2%
- GEORGIA 2,5%
- ISRAEL 2,23%
- USA 1,82%
- IRELAND 0,64%
- PORTUGAL 0,43%
- NEW ZEALAND 0,37%
- SPAIN 0,26%
- AUSTRALIA 0,18%
- BELARUS 0,00%
Георгій Курбанов, СЕО Svitsoft, співорганізатор www.standwithukraine.com.ua :
“Вже за перші кілька днів існування проекту, ми побачили транші у 50.000$ з боку різноманітних закордонних бізнесів, у тому числі, і наших знайомих та коллег. Однак, сенс цього дослідження полягав не в тому, щоб порахувати хто і скільки вважає за потрібне віддавати на благодійну допомогу нашій державі. Важливою є будь-яка посильна допомога. Ми лише хотіли прослідити інтерес до цієї теми серед громадян різних країн. Певними інсайтами цього дослідження для нас стали, наприклад, дані щодо Австрії. Здавалося б, ця країна не дуже лунає на слуху з приводу активних дій її уряду у напрямку ініціації санкцій в бік Росії. Однак, як бачимо, суспільство на рівні окремих індивідів дуже толерує темі війни в Україні”.
Окрім забудовників, серед перших спонсорів, які долучилися до цієї ініціативи, стали такі клієнти Svitsoft, як УкрЄвроМАЗ, OKNA OLTA, Австралійський Ортодонтичний Центр, Олімп Мотор, Авто-Вінт, Клініка Дубнової «СТОМАТОЛОГіЯ», Бліц-авто, ColoBridge, Бонпос, FoodSup.
Комана проекту звертається до всіх. у кого є бажання долучитися до переліку спонсорів проекту: “Реклама – основний метод отримання трафіку. Трафік – головна умова для донатів. Донати є критично важливим фактором для підтримки боєздатності Збройних Сил України.
За 12 років ми навчилися вичавлювати максимум із рекламного трафіку та кратно множити інвестовані в рекламу гроші. І точно знаємо, що 100 гривень, витрачені на залучення трафіку, здатні привести донати на більші суми на користь ЗСУ.
Так це працювало з нашими клієнтами. Так це працює і із благодійністю. Будемо раді бачити нових бажаючих долучитися у якості спонсорів до цієї ініціативи!”
За цим посиланням можна знайти графічні фони проекту, якщо вони необхідні:
https://drive.google.com/drive/folders/1Ky7iyp46J_YLaifHQwMyNJldZ7Lm87a_?usp=sharing
За цим посиланням інфографіка у різних форматах:
https://drive.google.com/drive/folders/1-1BWfwte0wmyNJiGnp-kiuFAgFJi0Kz6?usp=sharing
Лінк на YouTube канал проекту: https://www.youtube.com/channel/UC8LbCixrvD8rgvLoW2YjysA
Лінк на Facebook: https://www.facebook.com/StandWithUA/
Tik-Tok: https://www.tiktok.com/@pravdavoyni?lang=ru-RU
Якщо у вас виникнуть питання або потреба у додаткових даних з цього приводу, будь-ласка, звертайтесь:
Тетяна Мерцалова, PR&Comms: tetiana.mertsalova@svitsoft.com
TG: @TMertsalova