Подати оголошення

Вхідні групи у новобудовах: тренди

ЖК GENESIS
ЖК GENESIS
Вхідні групи у новобудовах: тренди
Щоб скласти уявлення про якість житла, іноді достатньо зайти до лобі новобудови. Розповідаємо, за допомогою яких прийомів забудовники знаходять шлях до серця покупців.

Зміст

Типові радянські під'їзди, які були вимушеними свідками дорослішання кожного з нас, нарешті відходять у минуле. В 2021 році забудовники створюють індивідуальні дизайн-проєкти для місць загального користування (МЗК) своїх новобудов. За дизайном можна зробити висновок не тільки про якість житла, але й про ставлення девелопера до свого проєкту. Редакція порталу Domik.ua розповідає про основні тренди щодо облаштування вхідних груп сучасних житлових комплексів на прикладі ЖК Genesis від компанії «Євротранс».

Естетика та стиль

Лобі — перше, з чим стикається людина, заходячи до будинку. Це візитівка житлового комплексу, яка може багато чого розповісти про його мешканців та їхній статус. Люди стають власниками не просто квадратних метрів, а певної якості життя. Тому забудовники почали приділяти велику увагу стилістичному оформленню вхідних груп. Вони все частіше нагадують житлові простори: під час обробки використовуються натуральні матеріали, живі рослини, картини та точкове освітлення. Внутрішнє оформлення підтримує зовнішній вигляд ЖК: використовуються ті ж кольори та стилістичні рішення. У деяких випадках до створення проєкту залучають іменитих дизайнерів.

«Раніше взагалі не існувало такого поняття як дизайн-проєкт місць загального користування. Робили планувальне рішення – і на цьому все. Але сучасний інвестор став більш вимогливим і конкуренція між забудовниками посилилася. Так на зміну типовим під'їздам прийшли стильні та зручні простори — навіть у ЖК економкласу»

Євген Терлецький, представник «Євротрансу»

Візуалізація місць загального користування в ЖК «Генезис»

Комфорт передусім

Під час проєктування МЗК потрібно ставити за основу комфорт майбутніх мешканців комплексу, стверджують забудовники. Адже під'їзд із звичайної «буферної зони» між вулицею та квартирою може перетворитися на повноцінний простір, де можна призначити зустріч, дочекатися кур'єра, поспілкуватися із сусідами. Тому важливо поділити вхідну групу на функціональні зони. Залежно від класу ЖК у лобі передбачають окремі приміщення: наприклад, для дому комфорт-класу буде актуальна кімната для візочків, для бізнес-класу окрема переговорна.

«Проектуючи місця загального користування в ЖК Genesis, ми відштовхувалися від переваг наших майбутніх мешканців. Ми припускаємо, що будуть люди з активною життєвою позицією, які цінують свій час та комфорт. У лобі кожної секції ми облаштували зону з м'якими меблями, виділили кімнату для охорони, зробили зручну навігацію поверхами. Вхідний тамбур подвійний – це допомагає зберегти теплову енергію. Все тут підпорядковане законам ергономіки».

Євген Терлецький, представник «Євротрансу»

Багато світла та повітря

Аж до початку нульових міське житло будувалося за принципом економії матеріалів та простору. На зміну темним під'їздам та вузьким коридорам прийшов новий дизайн МЗК – простий, світлий, чистий. У тренді просторі лобі з прозорими вхідними групами, високими стелями та панорамним склінням. Від зайвих перегородок забудовники відмовляються: багатофункціональні зони виділяють або кольором, або точковим освітленням. Його в сучасних новобудовах прийнято постачати датчиками руху - вони зручні у використанні та економлять електроенергію.

«У наших лобі і так високі стелі — близько 3,5 м. Але ми намагалися ще більше візуально «витягнути» простір за допомогою вертикальних елементів декору, дзеркальних панелей від підлоги до стелі, світлої обробки. Вхідна група виконана цілком із загартованого скла: ті, хто перебуває всередині, можуть спостерігати за тим, що відбувається на вулиці»

Євген Терлецький, представник «Євротрансу»

Візуалізація місць загального користування в ЖК «Генезис»

Акцент на безпеку

Поряд із естетикою та функціональним наповненням безпека – важливий аспект сучасних МЗК. У будинках економ- та комфорт-класу забудовники встановлюють системи доступу за індивідуальними картками. У преміальних проектах створюють єдине цифрове середовище, куди зокрема інтегрують системи контролю доступу до житлового комплексу. Все це синхронізується з мобільним додатком. З його допомогою резидент може відкрити двері гостю/кур'єру, повідомити про проїзд автомобіля на контрольний пункт. Останнім часом популярними стають «розумні домофони»: вони дають можливість прийняти дзвінок із домофону на телефон та відкрити вхідні двері, не підходячи до них.

«Щоб сторонні люди не заходили до житлових секцій, ми зробили вхід у лобі лише з боку закритого внутрішнього двору. Потрапити до будинку можна буде за індивідуальною електронною перепусткою. Крім того, у кожній секції буде фізична охорона»

Євген Терлецький, представник «Євротрансу»

Доступне середовище

У європейських країнах давно стало звичним поняття «безбар'єрне середовище». У нас же будівельні норми щодо інклюзивності було прийнято лише у 2018 році. Нові ДБН містять близько 100 змін для безпеки та комфорту людей з інвалідністю, похилого віку, батьків із маленькими дітьми, вагітних жінок. За новими нормами, всі будівлі та споруди в Україні, а також необхідна інфраструктура повинні обов'язково проєктуватись з елементами доступності. Так, забудовники проєктують пандуси, якщо вхідні групи розташовані вище за рівень тротуару, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, аудіовказівники, а також тактильну плитку для підлоги.

«Під час створення МЗК у житловому комплексі Genesis ми дотримувалися всіх норм створення безбар'єрного простору. Всі вхідні групи знаходяться на одному рівні із тротуаром. Кнопки ліфтів розташовані на рівні руки людини, яка сидить. Всі дверні прорізи досить широкі для того, щоб у двері міг легко проїхати візок»

Євген Терлецький, представник «Євротрансу»

Візуалізація місць загального користування в ЖК «Генезис»

Висновки

У сучасних новобудовах класу «комфорт» та вище облаштуванню місць загального користування приділяється особлива увага. Цей простір щодня перетинають усі мешканці комплексу, їхнє оформлення допомогає гостям новобудови скласти перше враження про будинок. У тренді — візуальна естетика, комфортне зонування, багато світла, а також безпека та безбар'єрне середовище. Створення гарного та зручного лобі стає візитівкою не тільки житлового комплексу, а й забудовника, красномовно кажучи про його ставлення до свого інвестора.

Інформаційно-аналітичний відділ Domik.ua

© domik.ua, 2021

Оцініть статтю
0 голосів

Читайте також

Купіть басейн в землю та перетворіть своє подвір’я на оазис спокою!

Купіть басейн в землю та перетворіть своє подвір’я на оазис спокою!

Антон Мирончук: Як «MOLODIST» увійшла в ТОП забудовників Київщини та яке житло шукають українці

Антон Мирончук: Як «MOLODIST» увійшла в ТОП забудовників Київщини та яке житло шукають українці

Інвестиції у своє майбутнє з безпечним ЖК DELREY

Інвестиції у своє майбутнє з безпечним ЖК DELREY

1
Поділіться вашою думкою
0 коментарів
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
+34624407828xxxx